tisdag 24 november 2009

....

Ja nu var det längesen IGEN, förlåt. Jag har varit och tagit baconvaccinet, så jag har varit däckad i ca 2 dagar och har ont i armen, och inte nog med det så har hag en fågel jävel som smiter ur deras hage hela tiden så ibland kommer den flygandes när katten är där och ska äta upp den, bara det att fågel är dubbelt så stor som katten..


Och Devil o ja har varit o simmat en gång i veckan, förra veckan så simmade Devil i ca 16 minuter med en vilopaus, tills pulsen gått ner. Sen på kvällen när jag kom hem så hade han fått vattensvans, så typiskt ! men efter nästan en vecka så var det borta, men han va ju helt sänkt så vi har inte gjort något mer den veckan. Sen så var vi och simmade i lördags också och då simmade han i ca 20 min med 5min jetstream och en vilopaus, han börjar att bli riktigt duktig :) min lilla bäbis ! Men det var ju bara det när jag skulle ta upp honom ur bassängen så ville inte han det.. J*vla hund :) han klev upp på rampen typ två gånger o jag locka med leksaken o han hoppade i och sen var det samma visa en gång till och då försökte jag dra upp honom men det va jäkligt tungt med 50kg blöt rottweiler så han hoppade allt i en gång till.. Sen simmade han runt i mitten av bassängen så jag inte skulle nå honom, skit roligt tyckte han ! men tillslut fick jag tag i honom men det var bara det att då såg jag ut som en dränkt katt trots att jag hade regnkläder på mig men jag vara lika blöt under.. och sen skulle jag försöka massera o strecha honom med en schäfer hane på utsidan o en hund som ville bada igen, det gick så där.. Jag har fått en BAD GALEN hund ! :) (fast det är lite bra, det är lättare att träna honom i poolen)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar