torsdag 5 november 2009

Hemma igen..


Ja då var man hemma igen, efter en resa till östersund och alla släktingar.
Men jag börjar bli lite mörkrädd för mig själv, är född och har bott i den stan till -97 och är där i stort sett varje år minst en gång om året och jag hittar fan inte där längre. Blir så trött på mig själv!

Men annars var det härligt att komma upp igen :)


Jag och Devil åkte in till min kusin Marie och sov där först sön-mån och sen ons-tors. Skönt, så Devil får lite lugn och ro från alla barn och människor och stå hej!

Han blir lätt stressad av massa folk o spring. Han måste ju hålla koll på alla..

Så på onsdag kväll så gick vi först en promenix i stan, och sen så blev det lite träning på (föredetta regementet, numera universitet) jätte stora gräsmatta. Perfekt för Devil att träna på en så okändplats, med tanke på att vi mest tränar hemma. Det var jobbigt för han med alla dofter plus att det gick förbi okända människor då och då, men det gick någorlunda bra ändå. Men han var helt slut sen när vi kom hem. Han sten slockna under massage o strechingen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar