tisdag 13 oktober 2009

091013

Vaknade imorse och va jätte snorig:( känner mig som ett litet barn på dagis med en elva i ansiktet! haha. Får hoppas på att förkylningen försvinner snart.

Jag har ju inte skrivit på ett litet tag, men i lördags så fick Devil simma, han simma ca 15 min, han har kondition som en padda... men den ska bli bättre! Annars har det inte hänt mer, har en paus i allt just nu !



Men idag så har jag varit på hundsimmet, hade en massagekurs del 1 idag Roligt :) Tjejen som skulle lära sig massera var jätte duktig, det såg ut som hon tyckte det var roligt, så det kommer hon nog att fortsätta med ! får se hur det har gått nästa måndag för då är det del 2. Sen efter henne kom en jätte gullig tjej som simmade sin rehab hund för sista gången :'( Hon tog med sig massa goda bullar o kärleksmums o gotta :) Jag hoppas att hon kommer tillbaka, hon är en så söt och trevlig tjej ! Sen efter henne kom det en rehab hund till som har blivit jätte duktig också! sen slutade vi, var hemma riktigt tidigt idag!



Och imorgon blir det skolan för jag var inte där idag, FY MIG !

Men det tar jag igen imorgon :)





Nu ska jag gå och nana.. Puss & Godnatt

2 kommentarer:

  1. Å va skoj att du oxå bloggar! Va gulligt du skrev om oss :) Kommer sakna er med!!! Tycker det är så mysigt på kvällarna på aktiv hund! Ska försöka spara ihop 3000 kr så kan vi ses i 10 veckor till =) Ses ju nu vecka 43 och 45 iallafall!
    Hoppas du orkat ta dig till skolan idag och krya på dig från den dumma förkylningen!

    SvaraRadera
  2. Men vi kommer ju sakna er :) Hoppas att du får ihop dom 3000kr. Ja vi gör ju det! :)

    SvaraRadera