måndag 5 oktober 2009

En lååång dag !


Det började med att jag sov ca 3 timmar inatt, med andra ord var jag inte jätte pigg på att kliva upp halv sju imorse för att jag skulle iväg till skolan, (ALLA måndagar är inne i skolan dag)sen hann jag inte mer än hem och köpte en sallad på donken först:) sen hem och ut med Devil och iväg till hundsimmet... Men Devil fick inte simma idag, orkade inte för då hade vi inte varit hemma fören sent inatt.. Så han får simma på lördag istället. Hela måndagarna är helt bortblåsta, hinner bara hem och sen ska man gå och lägga sig.


Imorgon måste jag åka till skolan igen och jobba ikapp lite! jag har hamnat efter rätt mycket :(

Sen på kvällen är det medlemsmöte på klubben, med ngn föreläsning om ledarhundar. det ska bli intressant.


Nej nu ska jag ta och nana kudden så jag är pigg och glad imorgon :) Sov så gott, och dröm inga mardrömmar! Puss&Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar