tisdag 6 oktober 2009

Medlemsmöte och en massa mera :)

Halloj, Halloj,

Har haft medlemsmöte på klubben idag, Ska ha ansvaret för friträningen den 17 nov, roligt :) får hoppas att det inte är piss väder bara, haha ! Sen så kommer det att komma nya klubbkläder, jag ska beställa massa, en väst och en jacka förhoppningsvis. Sen var det föreläsning ifrån KUSTMARKENS HUNDTJÄNST med ägaren till företaget Carina Jönsson, dom utbildar och föder upp Labrador till blindhundar, dom utbildar även den synskadade som ev ska ha hunden sen. Sen så utbildar men föder inte upp storpudel till blindhundar, Schäfer uppfödning till tjänstehundar och tävlingsintresserade. Mycket intressant föreläsning! :)

Sen senare fick jag ett kanon erbjudande om en liten valp, men det är ju en hane på 4.5mån och det känns j*****t riskabelt, men som sagt jag kan ju inte tävla med min lilla sockerpärla som jag har nu, så JÄTTE mycket mer kommer jag själv inte lära mig på honom.. Men samtidigt skulle jag aldrig kunna lämna ifrån mig honom, tror jag inte, inte min lilla pärla. Så jag är förbannat kluven nu på hur jag ska göra ! får försöka att tänka igenom det. Men det blir inte lätt.

Sen har jag ju varit i skolan idag :) duktiga mig ! måste dit och jobba ikapp massa, så jag har fått massa uppgifter och pratat med dom lärarna jag har för att se hur jag ska göra. Har ungefär med minst en hel bibel med mig hem som jag ska göra !! :(

Puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar